Wazzup

Man skulle kunna säga att jag lever livet just nu, dock är det ruskigt kallt här i vår källare, men annars finns det inte mycket att klaga på! Igår åkte jag lite skidor sedan satt jag utanför huset och kollade film och solade, skönt värre. Sedan var det förfest hos Karin och Bella, Bella jobbade dock så det var bara Karin, Sofia, Anders och jag men trevligt värre hade vi det! Sedan Swedish Night som vanligt på tisdagar, hade faktist en ruskigt rolig kväll trots att det inte var så mycket folk där! Imorses var det jobb som stod på schemat, tog dock bara 1,5 timma så det var skönt! Efter jobbet gick vi och köpte varsin glass och satt och åt den i solen, underbart. Gick hem och sol lite efter det och sedan tog vi en fika med Karin och Bella riktigt bra dag helt enkelt!



Glider mest runt i mina glajjor nuförtiden, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0