Time flies when you're having fun!

Ojoj ja! Det är redan den 8 mars och jag har varit här i över tre månder, sickt! Bara en månad kvar ju, sjukt sjukt sjukt.. Blandade känslor om det där med, ska bli urskönt att komma hem men åh så tråkigt att lämna detta stället! Jaja nog om det!

Har väl hänt endel sedan jag var aktiv här senast, åkte skidor hela dagen i tisdags, jajjamensan ni hörde rätt! Tänkte dock inte följa med ut och åka men eftersom min psyksjuka hyresvärds man kom ner och väckte mig blev det ju så ändå, och det är jag mycket glad över för det var den roligaste dagen på länge! Jag var ju bakis på mitt Therese vis, det vill säga att jag är helt dum i huvudet och knäpp, så många skratt bjöds det på den dagen, looads of fun! Det bästa var nog när Sofia trillade av bussen...

Blev såklart utgång i tisdags också med sedan dess har det varit lugnt och kommer vara lugnt även idag, tror att jag har missat några timmars sömn och så.. Råkade liksom somna klockan halv fem på eftermiddagen igår och vaknade runt 12 idag, men gott sov jag och nu är jag pigg igen! Dock skippade jag afterskin idag för känner att man kanske borde ha några "lediga" dagar ibland va, men imorgon är vi påre igen!

Har även fått böter på 50€ KUL Österike KUL, vi har inte ens gjort något fel, åh blir så aaarg, aja ska nog komposera ihop ett tyskt brev och skälla lite på dom, lycka till till mig själv!



I tisdags dårå, enda gången det var sol på hela dagen...



Jag och Soffan frös lite påväg ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0