Sorry dudes

Altså åh vad dålig jag är på att upppdatera här! Men får faktist skylla på att jag har varit himla upptagen med att sola det senaste.. har ju varit sol i över en vecka nu och mer kommer det att bli, jag är nöjd som sjutton och dom som känner mig vet att sol = en jätteglad Therese! Vad har då dom senaste dagarna bjudit på, hmm;


Måndag: Jobb, skjuts av vår chef till fotbollsplanen där det var en liten turnering eller vad man nu ska säga (vinnaren fick inget pris liksom..) ca 50 deltagare och jag blev första målskytten som den gamle fotbollsspelaren jag är! Mitt lag vann ju även dårå, tyvärr inte på grund av mig men vi vann ändå! Sedan blev det väl utgång på kvällen som vanligt!



Heeela gänget!

Tisdag: Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde i tisdags men troligtvis blev det Rendl för lite skidåkning och sen häng på beachen, sedan ut till Pettneu för förfest och sedan in till Anton igen för Swedish Night, myyycket kul kväll!





Snyggingar allihopa!

Onsdag: Jobb, sen hittade jag och Sofia världens bästa solställe precis nedanför vårt hus, tog med oss allt mjukt vi hade och satte oss där och solade i bara bh och shorts typ, jag mådde bra!



Najs huh?

Torsdag: Jobb även denna morgon, himla mycket jobb denna veckan men jaja.. Sedan upp till Rendl beach för lite findricka för min del (öl för Sofias..) sedan afterski och så skulle jag ju jobba efter det ja justdet.. Men det gick bra som vanligt, man kan ju det där med att bära tallrikar numera liksom!


Fredag (idag): Jobb på morgonen, eller om man nu kan kalla det jobb, städade en lägenhet, gick upp till chefens lägenhet och eftersom hon var ute och åkte skidor (wohoo FF!) så tog vi en frukt och en kopp the och skrev att vi jobbade i en timme istället för en kvart, sånt gillar vi! Sen blev det upp till Rendl för lite skidåkning och sen häng i solen såklart, ner till stan för att först ta en glass i solen för att säga hejdå till en tjej som kommer bli sjuukt saknad, och sedan en mysig fika med några andra sköningar, hann även med att köpa mig ett par feta nya skidbrallor, gröna och fina, I like! Sen blev det snabbt som sjutton hem, åt lite tog en dusch fick iväg Sofia till jobbet gick själv och passade min lille Oscar och hans vän Amelie några timmar, hade disco och teater och allt vet vad! Nu sitter jag dock här i min ensamhet hemma i rummet och väntar på att någon ska dra till stan eller att Sofia ska sluta så jag kan dra dit också men det kommer nog snart!


Mysigt värre att vara barnvakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0