Ooh what a beautiful day!

Idag var den bästa dagen man kan tänka sig! Upp vid halv elva duscha åka till spar och köpa öl, upp till rendl-beach och ta av sig till bara linne ochsitta och svettas i solen hela dagen! Plus liite öl på det såklart då.. Sedan upp till Taps som är ett afterskiställe, där fick man pussas i dagsljus, snacka najs! Sedan skulle jag ju tyvärr äta på jobbet klockan sex och jobba klockan sju så fick ju dra därifrån vid sex surt! Men jag hade kul så länge det varade så att säga. På jobbet var det sjukt mycket att göra, men det mörkte inte jag då jag var lite småfull mest hela kvällen, får köra på det oftare..!



Steekigt!



Stekigare



Stekigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0