I'm happy!

Ni kankse trodde att jag inte hade överlevt sjudagarsveckan men jojjomensan! Fredagen bjöd på världens party, och även lördagen såklart. Söndagen var helt off sedan råkade det bli lite utgång på måndagen igen.. Måste säga att måndagar är himla bra att gå ut på här, kan vara min favoritdag!

I tisdags hade jag och Sofia en underbart trevlig utflykt också! Upp och ta bussen till en stad som heter Landeck eftersom vi var tvugna att registrera oss och massa sånt där trams, sedan kände vi att vad sjöen, ska man inte ta en tur till mcdonalds på det då? Jojjomensan så det gjorde vi, tog ytterligare en buss och åkte till närmsta donken (vilket ligger typ 4-5 mil härifrån) första mcdonaldsmaten sedan november smakade rätt bra faktist!

Annars kan jag ju säga att vädret är underbart, plusgrader och strålande sol varje dag som senaste dagarna = brännan tar sig, woho! Och idag ser det inte ut att vara sämre direkt, blir upp till beachen och ta några öl för att sedan köra en lite afterski innan jobbet ikväll, good day!



Mums!



Hairspray tema på swedish night i tisdags, jag och Sofia är nog fyndigast i världens som fixade detta åt Anders! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0