Friday!

Ja idag är det minsann fredag och vädret suger då det regnar och har sig, såå tråkigt efter att vi har haft sol varje dag i över en vecka, men jaja den kommer väl tillbaks! Finns dock inte så mycket att göra här när det regnar så här sitter jag i sängen och kollar på gossipgirl och fryser ihjäl då det är svinkallt i vår källare! Hann i och för sig med att jobba 45 minuter imorses också, värt! Idag får vi se lite vad som händer, Sofia jobbar ikväll och jag är ledig men utgång blir det nog troligtvis ändå då det ju faktist är fredag..

Här kommer lite bilder från den senaste veckan också, har ju varit dålig på att hålla er uppdaterade, sorry!



Tacokväll i äckelköket i äckelkällaren!



Bladesdag! (med utklädnad don't worry)



Karin och Bella påväg ner från beachen och till afterskiii!



Soffan och jag också!



Firar med Hermans goda mackor efter en hård arbetsdag!



Mer häng på beachen



Jag och Filip hade lite tråkigt på jobbet i måndags..



Trerätters på en tisdag? Jojjomensan i källaren händer det!



Förfest innan Swedish Night-mustasch edition!



Nu är det minsann vår när det växer en blomma på Rendl-beach!



Resultatet efter en timmas solande i backen, fan också..



Moi just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0