Lördag

Igår var jag inte mycket för världen så datorn var inte det första jag tänkte på! Men min och Bellas fest i lördags var sjukt lyckad, många fina vänner och endel alkohol blev det. Roligaste presenten var nog pinatas dock även det som stökade ned mest... Blev en tur till Husaren där vi dansade loss på utegården till en riktigt bra DJ! Nattmat på Bake-Off sedan sällskap hem med roliga grabbar, mina skor fick skjuts på världens bästa Viktors pakethållare, vilken life-saver!



Vi pyntade ruskigt fint!



Jag och Sofia framåt stängning..



Fotbollshäng, EM liksom..



David och pinata huvudet


Kommentarer
Postat av: Matilda

Inte bra att gynna Partyland!! Fy skäms

Hoppas du hade en toppen kväll gummsan <3

2012-06-11 @ 18:15:35
URL: http://mwillbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0