BBQ

Tog mig friheten att föreslå att mamma med familj skulle äta grillat till middag idag, så att jag kunde åka dit och äta. Inte så svårövertalad så tog bilen och åkte ut och hjälpte till att förbereda grillspett som grillmaster Mikael sedan grillade utmärkt gott! Hade en trevlig kväll med mycket skratt som alltid när man åker dit, I like! Det bästa var att jag fick med mig lite smaksatt brännvin och en liter jordgubbar hem, dagens vinst!



Skulle leka lite cool i Adams keps, gick sådär.. Får öva på den posen, haha!

Kommentarer
Postat av: anders garberg löfving

jette bra bilder teriz

2012-06-21 @ 22:48:53
Postat av: Filip Weidenmo

Fedt cool jaooo. Men allvarligt är du verkligen grymt snygg i ditt rosa hår!

2012-06-21 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0