Like a dream

Hello mina vänner!
Sitter just nu på ett himla mysigt café och skypar med Matilda och Sara, mina saknade älsklingar! Saknar dom som sjutton men tur att skype finns i alla fall.. Idag har jag och Sofia jobbat på morgonen, sedan blev det lunch och sedan upp till beachen för att sola och tog även ett åk, tro det eller ej! Blev dock bara ett åk men det är bättre än inget så att säga. Ikväll blir det även utgång, karaoke på Bobo´s, blir nog bra, hade ju en kvälls uppehåll från festandet igår efter min fem-dagars, var nog välbehövligt!
Här kommer även lite bilder igen!



Vårt fina stökiga rum!



Såhär ser jag ut nu för tiden då!



Flan och Sofia på afterskin någon dag!



Detta är vad jag kallar livet



Karin och Sofia på beachen



Snöbar innan afterski!



Sofia idag på beachen



Jag var också där!

Kommentarer
Postat av: Torsten isacsson

Galen katt letar efter sockervadd i konflexpaket på bagarens hantverks fabrik ;S

2012-01-16 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0