Som vanligt..

Hey there! Vill börja med att gratulera min kära mor på födelsedagen, saknar dig mamma! Nu tillbaka till vad som händer och sker här i St Anton. Har inte åkt skidor sedan shot rallyt eftersom det har varit molnigt och så vidare, tråkigt! Men nu ser det ut som att det ska bli lite bättre, dock även ruskigt kallt. Håller även på att bli sjuk tror jag, men förhoppningsvis inte, var ju sjuk i två-tre veckor i början här och det sög! Just nu jobbar vi, är snart klara dock, skönt! Blir hem och äta lunch och sen drar vi oss till backen för några åk! Ikväll är jag ledig och Sofia jobbar, så får se vad jag hittar på, ingen utgång blir det i alla fall, har en lite paus från det nu, eller, imorgon ska vi ju ut igen men.. Jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0