Shot-race!

Igår var det återigen dags för ett shot-race, såklart var man taggad till tusen! Började dagen med en tur till Spar, skulle köpa två öl, en till Sofia och en till mig. Klockan var väl runt 11 och vad hör jag inte när jag kommer till kassan, jo jag gör väärldens vurpa, sparkar till en kyl med pjäxorna och jag känner mig rätt dum när jag har två öl i handen och trillar.. Dock var jag såklart spiknykter! Sedan var det dags för racet då, vi hade grymma outfits, kommer bild på det någon dag! Vi var ruskigt bra i vårt lag ändå, är nöjd med resultatet! Slutade med ett stort snöbollskrig i backen och en ruskigt bra akfter-ski efter det! Råkade även bli en liten utgång senare på kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0