Now we're talking!

Woho fixat internet till min nya fina telefon nu, en rosa nokia, mycket fin mycket fin! Märkte även att man kunde internetdela från den, HUR bra?! Dagen blev genast mycket bättre efter en tidig uppstigning för att jobba några timmar i morses. Vad har jag att berätta nu då, hmm, ja nyår!
Startade dagen med jobb klockan halv nio till fyra, sedan ham en snabbis, tog en power-vil, snabbdusch och fixa sig snabbt innan man var tvungen att springa iväg till jobb nummer två på restaurangen, jobb där från halv sex till två ungefär, fick dock gå ut på tolvslaget till folkfesten på gatan där alla andra vännerna hängde, glada blev vi då, och vilken stämmning! Raketer överallt fullproppat med folk och musik, dock i regn, men jaja! När vi slutade runt två bytte vi om snabbt som sjutton och förfestade lite i korridoren där vi byter om. Sedan började firandet, hade en mycket trevlig natt som slutade med hemgång runt klockan 7 på morgonen. Bra start på det nya året minsann!



Detta kallar jag fin utsikt!



Standard förfest med Spar-budgetvin

Sen så tänkte jag ladda upp lite fler bilder men eftersom vi bor i en källare så är täckningen inte på topp, även att vi bor i Österrike gör att nätet är liite sämre och liite långsammare mildt uttryckt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0