Enduro VM - Dag 2

Blev en tidig uppstigning på lördagen för att åka till Karlsborg igen. Bjöds på mycket bättre väder och roligare åkning än på fredagen. Kollade bland annat på när dom hoppade över Göta Kanal. Där hade dom även uppvisning där några killar körde snöskoter på vatten, inte det smartaste, en kille råkade nämligen sänka sin så den låg där fint på botten antar vi.. Var dock mycket folk och bra stämmning! Fick även äta min favoritmat, langos, underbart! Blev en ganska kort dag och den fick avsluta min VM helg. 

Roligaste händelsen kan ha varit när en tysk gubbe kom fram till mig och frågade om jag hade sett en tysk kille (han sa hans namn och att han var från tyskland). Jag undrar verkligen hur han tänkte när han frågade det.. Mamma sa att han bara ville flörta med mig, men det hoppas jag verkligen inte, han var ju minst 50 år!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0