Torsdag

Kom till jobbet i torsdags morse och på mitt skrivbord stod ett par rosa fina hörlurar och ett paket Ballerina marängsviss, grymt! Pappa visste dock inte att det var min namnsdag då och inte jag heller för den delan men efter att mamma skickat ett sms till mig och gratulerat på namnsdagen kom vi båda två på det och det fick bli en finfin namnsdagspresent, man tackar! "Tappade" nämligen bort mina tidigare rosa hörlurar i StAnton, eller glömde min väska på krogen och ja dom var borta när jag hämtade den några dagar senare, inte alls kul.. 

På kvällen blev det lite häng hos Sara med henne och Matilda, sjukt vad jag mår bra när jag är med mina två bästa vänner förstår inte hur jag kunde klara mig i över 4 månader utan dom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0