Servus Bogrens!

Lördagen bjöd på första "riktiga" utgången i Skövde, och vilken kväll det blev.. Började med förfest hos Karin, ett väldigt blandat gäng blev vi tillslut med allt från 16 till 27-åringar! Vi drog vidare till Friends en sväng för att vi aldrig varit där innan, inte asrockigt kanske.. Bogrens blev det såklart senare på kvällen och ja det var bra, drog dock redan vid halv två då jag var tvungen att hinna köpa mat innan min buss gick hem vid 2, uuh vad jag längtar till min lägenhet i stan! Sammanfattat blev det i alla fall en mycket lyckad kväll måste jag säga!



Jag, Felicia & Bella



Felicia, Bella & Karin så fina så!



När ska jag sluta vara med på vimmelbilder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0