Puh hurtigt!

Igår hade jag minst sagt fullt upp. Började med att jobba 9-16 som vanligt, sedan en fika på saknade rådhuset med Sofia efter jobbet för att planera lite inför vår resa till Lund över valborg. Inte nog med detta så blev det även en redig promenad med Bella och Karin efter det! Känner att det nog är dags att komma igång med träningen igen efter 5 månader utan den, skit också, jag som var så grymt vältränad innan jag åkte dit.. Men det fixar jag under maj månad när jag flyttat in i lägenheten och mitt gymkort börjar gälla igen, så Feelgood kommer bli mitt nya hem snart!

Idag då, ja inte den bästa starten på dagen kan man säga.. Började med att jag vaknade i natt och hade så grymt ont i hela kroppen! Fick efter några minuters tänkande tillslut byta säng till den andra i rummet jag bor i för tillfället, den var så mycket skönare, varför har jag plågat mig själv med att sova i den obekväma i två nätter?! Inte nog med det så missade jag bussen till jobbet, eller den första bussen hann jag med, men när jag skulle byta på resecentrum åkte min buss preciis när jag kom fram, SURT! Men hurtig som jag är sprang jag genom Boulognerskogen för att hinna upp den på andra sidan, och jag hann! Hade säkert en eller två minuters marginal till och med, good job.



Solig morgon



Skövde är rätt fint ändå om man tänker efter liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0