Long time no see

Det var som sjutton vad jag har varit dålig på detta här! Men får ursäkta mig med att det var mycket i slutet i St Anton och väldigt mycket nu när jag kommit hem också med att träffa alla mina fina vänner och släkten! 
Jaa woho jag är hemma igen! Saknar stanton ruskigt mycket redan men man får kanske ta och åka tillbaks nästa år istället då. Har ju varit underbart att träffa alla här hemma igen, och inte minst min fina vän Matilda som har gått och blivit gravid och allt, sjukt! Så himla fin (och stor) mage har hon fått! Just nu bor jag hemma hos mamma i väntan på min lägenhet som jag får tillbaks den 1 maj, visst går det bra att bo här och det är ju mysigt att vara med familjen och allt men GUD vad skönt det ska bli att bo ensam igen, har ju inte gjort det sedan 1 december sjukt längesedan! Kommer fler inlägg under kvällen som beskriver min senaste vecka, so stay tuned!



Denna underbara tårta bjöd Sara och Matilda mig på i onsdags, ni är underbara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0