Glädje!

I torsdags fick Sofia och Sanna för sig att dra till Glädje för att ta några glas vin, jag var inte jättesen att hänga på måste jag säga! Och smart som Sanna är kom hon på den utmärkta idén att cykla in till stan, woho 7 km på cykel efter 5 träningsfria månader.. Men det gick prima, fick ju låna mammas supersnabba cykel så det gick helt smärtfritt (påvägen dit, mycket jobbigare hem). Hade en jättebra kväll tills jag blev supertrött, vilket händer väldigt ofta sedan jag kommit hem.. Kan bli jättetrött på bara 5 minuter och kolla på film kan jag ju glömma, har somnat framför tre filmer dom senaste dagarna, förlåt mina vänner haha! Så då tog jag den snabba cykeln och trampade hem igen medan Sanna och Sofia vart lite piggare och stannade en stund till!





Supersnabb! Lägg även märke till den hemmagjorda cykellampan (en pannlampa, SÅ smart är jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0