Fin dag

Började lördagen på bästa möjliga sätt med att vakna av mig själv vid halv nio, låg och tittade på tv i någon timme för att sedan äta en god frukost ute på altanen i solen. Blev sedan en tur till stan med Sofia och Denise, fika och lite shopping vart det. Åkte sedan hem och fixade och donade lite, bytte rum igen, tredje gången på en vecka ungefär, men det är ju kul att sova i olika sängar så man inte tröttnar liksom. 

Sedan var det dags att fira Karin som snart fyller år och Felicia som fyllde i fredags. Riktigt lyckat måste jag säga, eller innan vi gick ut i alla fall.. För fy sjutton vad det var tråkigt ute! Alla är så himla stela och tråkiga, men fick liksom stå där och gunga med i takt till alla andra, inget PostKeller party där inte, gick därför till donken och tog en cheese för till och med det var roligare.. Jag och Karin satt och hatade Skövde där i ca 20 minuter innan jag tog bussen hem! 



Äggröra, brieostsmörgås och apelsinjuice, bra start!



nyvaken Therese



En av våra presenter till Karin, mycket uppskattad!



En nöjd Filip tittar på hur hans present fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0