Monday

Ställde klockan på 07.30 imorses, tror ni jag gick upp då? Njaa, snoozade i en timma istället och fick slänga på mig kläder och ta ett glas juice till frukost för att hinna till jobbet. Skön start på veckan! Jobbade på och när jag slutade så åkte jag och storhandlede, i mina mått mätt (alltså en full påse) gick där i affären och vad hittar jag inte, jo kräftor! Självklart var jag tvungen att köpa med mig det hem för har inte ätit det än i år, mycket dåligt av mig!! 
Ja det var väl min dag ungefär, åkte hem och skulle städa också, men fastnade framför tv:n och datorn som vanligt.. Nu blir det i alla fall Idol, have a nice evening folks!



Slänger väl upp en gammal happy-face bild då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0