Macho-man number one!

Spotted at Willys! Såg honom igen, macho-mannen nummer ett, helt sjukt vad han är rolig! Började med att jag såg honom gå framför mig, i arbetarbyxor och linne såklart! I ena handen en ryggsäck, andra en korg, håller armarna lite lagom böjda för att hans muskler ska spännas så mycket som möjligt. Såg honom igen, denna gången framifrån och vad ser jag, jo att han är helt smutsig?! Sand på hela kroppen! Men det riktigt roliga börjar nu.. Han ställer sig bakom mig i kön och när han lägger upp sina varor håller jag på att avlida, på riktigt avlida! Han bokstavligt talat SLÄNGER upp sina saker på rullbandet, och det bästa av det bästa va när han skulle lägga upp pinnen som man lägger efter sina varor, den slängde han typ åt helvete, fem meter bakom sina saker och helt åt fel håll, tanten bakom blev livrädd stackaren! 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skojar du eller? Då är det ju han jag och Alex såg när han skulle skjutsa mig till jobbet! Han såg helt jävla påtänd ut och gick typ snett på hela trottoaren? Det måste vara samma grabb för han var värsta spännisen med sand i hela fejjan haha :D

2011-09-15 @ 18:25:27
URL: http://mwillbo.blogg.se/
Postat av: Svar

Haha, det är han! Han tror han är tuffast i stan och går helt skevt ja haha!!

2011-09-15 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0