Lovely saturday!

Vaknade upp av massa wordfeud-ljud, inte det skönaste men vad gör man inte för spelet liksom! Louise sov vidare som vanligt, så gick ut och lade mig i soffan hos Adam och myste framför Idol istället. Väntade tills Louise vaknade så åt vi lite frukost tillsammans sen fick jag med mig Adam och åkte ner till Commerce för lite shopping, hittade såklart ingenting som vanligt! Men Adam fick med sig hörlurar, rosa såklart, han är väl inte sämre än sin syster så att säga! Fick även bjuda honom på lunch, kinamat är standard så fort vi träffas, mycket smarrigt. Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag här och funderar på att fixa iordning min inför firandet av Frida som äntligen har fyllt hela 20 år hon med!:D GRATTIS FRIDA!

Godmorgon Louise!



Partyland häng idag också





Rätt gott!



Nästa skoinköp redan ordnat, huur snygga som helst! Blir troligtvis köp på måndag, och då är sko-inköpen uppe i ca 4000 på en månad, shit måste sluta med detta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vill du dö eller?

2011-09-25 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0