Hallsberg

Tvingade upp mig själv klockan 05.18 efter att ha somnat runt 3 så var man inte helt pigg, och säkert inte helt nykter heller, missade 3 trappsteg i trappan påväg ner men som tur var höll jag mig i räcket och räddade katastrofen! Sov hela vägen i bilen och låg kvar och sov några timmar till när vi var framme. Fotade och hejjade på Adam som var hur duktig som helst och slutade på en 4:e plats i serien totalt i år, stolt syster yes! När han hade kört klart stannade vi och kollade på när dom "stora" killarna körde, såg en himla massa vurpor och volter i luften men alla överlevde så. Blev även prisutdelning och blev nästan träffad av en kork, men hoppade undan, dagens vinst!


Adam innan körning!



Fråga mig inte om minen..



Vårt häng hela eftermiddagen







Pop champagne!
(Precis efter att jag hoppade undan, därav fingret i överkant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0