Gårdagen!

Började med en dunderbra frukost bestående av omelett (äggen gick ut så var tvungen att använda dom, skulle aldrig falla mig i tanken annars!) Jobbade, köpte en himla massa godis som vi skickade över till Sandra i England. Efter det så kilade jag till stan och hängde med Sara där en stund, hälsade såklart på Mastilda som hade fullt upp på öppningsdagen av Partyland, mitt nya stammisställe! Fick hoppa in och färga Saras hår också blev superbra. Kvällen slutade med att jag drog mig bort till Storegården för att sova över hos Louise, blev en himla massa skype med alla möjliga, dock tror jag inte att vi har något bra rykta längre, men aja man lever bara en gång!



Nu blev ni lite sugna va?



Kanske ännu mer nu?



Matilda jobbade och slet!



Red red red



Det sista jag såg innan jag somande, wanna change?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0