Bakdag!

Igår var det dags för en bakdag med Matilda, jag kom dit vid 12 ungefär och vi var inte klara förrens klockan 19 eller något sådant, kan säga att vi va sjukt trötta på att baka vid det laget! Vi började med att göra vad vi trodde skulle bli supergoda hallonmuffins, men när dom kom ut ur ugnen var dom grön/gråa och smakade ja jag vet inte vad, men vi kom igen med bullar, kolasnittar och cupcakes ändå, det enda som blev riktigt bra var väl bullarna dock, menmen kul hade vi i alla fall! Vi smakade inte ens på det vi bakat eftersom man stått där i alla dofterna hela dagen, eller okej, en bulle slank väl ner men resten mådde man bara illa av att se.. Blev även lite Spice'n'Rice till middag, första gången jag åt där och det var riktigt gott det med faktist! 



Ni förstår kanske att man inte ville äta dessa?



Matilda fixar med sina "mormors bullar"



Mina perfekta bullar (förutom dom två uppe i vänstra hörnet, jag vet)



Väntar på att bullarna ska bli klara..



Resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0