We found love in a hopeless place

Ber om ursäkt för att jag inte har bloggat i helgen men har inte varit hemma sedan i fredags. Helgen började med att jag och Anton åkte till Borås för att kolla på bio, rättare sagt på Immortals 3D. Mycket bra film, rekommenderas starkt! Synd bara att den inte gick i Skövde men men, det var värt att åka en bit för att se den. Blev övernattning hos Anton efter det och hängde även där hela dagen igår, och råkade sova där en natt till, kom hem för en stund sen. Gillar faktist inte att bo själv så mycket längre, det är så ensamt! Tur att skype finns känner jag! Det var min helg det, hoppas ni har haft en bra helg också!



Mysigt att komma ut till bilen förut och hitta detta som legat där sedan i fredags!

(Pommes, chilli cheese, beanaise-dipp och en använd snus, mumma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0