The feeling of meeting someone you like

Trodde att dagen skulle bli lugn, men icke! Vaknade redan vid 11, åkte sedan och åt frukost med pappa hos farmor och farfar. Sa hejdå till farmor som jag inte kommer träffa igen innan jag åker iväg. Blev sedan en sväng på stan med pappa, kollade på vem som blev årets lucia bland annat. Kom sedan på att jag kanske skulle åka hem till mamma en sväng, så det gjorde jag! Kom dit, och fick ställa mig och laga mat direkt, blir lätt så när mästerkocken kommer och hälsar på.. Tog med mig Louise hem till mig och nu sitter vi här och tittar på DisneyChannel och nördar vid varsin dator och väntar på att min tvätt ska bli klar. Snacka om att det blev en effektiv söndag eller! Trodde jag inte när jag vaknade med ett huvud som vägde tusen ton..



Startade såklart dagen med ett skypesamtal med Louise också, bästa möjliga starten, hej sleeeeten tjej också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0