SrySry

Usel uppdatering här, jag vet! Fy skäms på mig! Har dock väldigt mycket att göra nu innan jag beger mig mot St Anton, woho! Igår var det först jobb till fyra, sedan raka vägen hem till Sofia för att skriva packningslista och kolla på lite boenden, packningen känns helt okej nu, boendet är en annan femma, men det löser sig när vi kommer ner! Raggar även skjuts till Stockholm klockan 03.30 torsdag morgon, någon som känner sig sugen? haha!

Efter det åkte jag och handlade nya snygga skidbyxor, sedan hem och börja slänga ner mina kläder och skor i sopsäckar, tråkigare sak att göra får man leta länge efter! Men nu är hälften gjort i alla fall, känns bra! 

Det var en liten update det, bättre än inget javisst!



Kan väl slänga upp bilden på min finfina novemberpresent till Max när jag ändå håller på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0