Now, let's do this!

Äntligen hemma efter en fullproppad dag! Städning av lägenheten, packning, köra ut grejer till mamma, men glömde såklart nyckeln och allt blev sådär jättejobbigt.. Lämnade även min kära lilla bil där, ska stå och frysa där hela vintern stackarn! Hann med att säga hejdå till allt och alla, inte minst mina fina älskade bästa vänner Matilda och Sara!

Blev såklart en hockeymatch med pappa på det, Skövde-Vita Hästen, 4-3 efter förlängning, mycket bra, mycket bra! Nu ska jag lägga mig och sova några timmar innan jag blir upphämtad klockan 3 inatt, taggad YES!

That's all for today! Smell you later alligator!



Söt bild på mig och Louise från när vi var i Englaand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0