I guess, you make me happy

Idag har jag varit på den troligtvis roligaste handbollsmatchen i hela mitt liv! Inte på grund av matchen, för den var inget att hänga i granen, Sävehof vann med 4-5 mål mot ett slarvigt Skövde, nog om det! Nu kommer vi till det roliga!
Sofia, Sanna och jag hade precis satt oss, vem ser vi inte kommer gående om inte Bert Karlsson himself! Han har en korv i handen och sätter sig bakom oss, låtsas att han spiller senap på Sanna och torkar bort det, och gör så en gång till en stund senare! Bert alltså.. Inte nog med detta, så börjar han prata med oss, undrar ifall vi spelar handboll och så vidare. Sanna säger att hon slutade för några år sedan för att satsa på fotbollen, då undrar han såklart vilket lag hon spelar i, hon säger "njaa asså jag har ju slutat med fotbollen nu också" Bert börjar asgarva och i stort sett hånar Sanna med kommentaren "så du slutade handbollen för att satsa på fotbollen och så spelar du inte ens, HAHA det borde vara med i en revy"! Trodde jag skulle dö av skratt.. 
Än har jag dock inte kommit till det bästa.. Kommer en till gubbe, Skövdes top of the top, Christer Rapp! Han ställer sig till en början brevid där Sofia sitter, det första Bert säger är "fan vad tjock du har blitt" han säger detsamma tillbaka, och börjar slå sig på magen, som en bongotrumma!! Inte nog med det så efter det lägger han sig nästan på Sofia för att bättre höra vad Bertan säger! Åhåh det var såå roligt!

Alla som har orkat läsa allt detta är duktiga, er andra förstår jag! Var bara tvungen att dela med mig och kunna kolla tillbaka på detta! Ni fattar säkert inte det roliga men det gör vi!


Kommentarer
Postat av: Sofia!

Namnet "Bert Karlsson" har fått en helt ny betydelse i mina ögon.

2011-11-10 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0