Here we go again..

Äntligen hemma efter en heldag i Ullared! Gick upp klockan 6 och hämtade Matilda och Alexander vid 7. Väl framme gick vi därinne i 8 timmar (?!?!) hittade lite smått och gott, mest julsaker, kommer bli så fint här hemma i jul! På hemvägen råkade vi (jag) köra lite fel, måste varit mitt uppe i duskussionen om Bert Kalrrson som jag missade en sväng eller två.. Vi hamnade i alla fall på en öde grusväg någonstans, men tillslut hittade vi tillbaka på rätt väg, eller inte rätt väg, men på en väg som ledde oss hemåt! Bilresan kunde nog inte heller fått ett bättre avslut, här citerar jag Matilda "Förbannade bil att köra i 60 på 100 väg! Vi kör om i lagom fart för att se vad denna människa sysslar med.. Haha han fick sig lite gott där nere visade det sig! Härligt avslut på en lång dag i Ullared :D" Mer behöver väl inte sägas, haha!!



Min finfina kundvagn!



Alexander och Matilda kollar vad dom egentligen har stoppat ner i sin vagn..



En välbehövlig film-pause blev det också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0