Finally!

Ååh äntligen är jag hemma efter en låång dag! Allt gick bra till en början, men sen.. Vi hade åkt buss till Liverpool och där skulle vi byta till en av stadsbussarna som gick till flygplatsen, när bussen var mer än en halvtimma sen och en annan tjej hade stått och väntat där i mer än en timme gav vi upp, vårt flyg gick alldeles för snart och vi ville hemskt gärna hem! Så vi tog en taxi tillsammans med den andra tjej till flygplatsen, kom i tid som tur var! Sen så hände det väl inte så mycket mer i och för sig, eller, en bilresa på ca 4 timmar hem med ett extra stopp för att hämta upp Max i Skara då. Nu ska jag sova i min egna sköna säng, som jag har längtat! Bilder och massa annat kommer imorgon! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0