Allt syns när man är naken, vi klär av oss nu och här


Kommentarer
Postat av: mark levengood

hei mitt namn är mark levengood, Jag skulle vilja berätta en liten saga om mumintrollen :) Det var en gång ett liten mumintroll som gillade indianer, men en dag träffa mumintrollet på mig mark levengood och då var sagan slout! :) Puss och hej Mark levengood :)

2011-11-24 @ 21:29:37
Postat av: Thomas Dileva

Hej mitt namn är Thomas Dileva och jag hjälper röda korset att samla in pengar till mammor och barn som på olika sätt drabbats av krig, gör det du med!

2011-11-24 @ 21:35:44
Postat av: Therese Bryvik

Hej thomas, Tyvärr så är jag lite pank just nu men jag lämnar gärna ett medelande efter tonen så ringer jag upp dig så FORt jag kan! DJJJAAAAA!!!! djaaaaaaaaa :)

2011-11-24 @ 21:37:18
Postat av: Allsång på skansen

Hej Therese bryvik, Vi skulle vilja ha med dig i allsång på skansen, Skulle vart jättetrevligt om du kunde sjunga en riktig bra godnattsaga :) Hör av dig är du snäll :)

2011-11-24 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0