Bello italiano!

Hejsvejs på er! Kom precis hem från jobbet och fick världens utskällning av min syster för att jag inte hade uppdaterat bloggen än idag (tror minsann jag har fått mig en blogg-coach!), så det är väl dags nu då.

Idag då, ja jag åkte till jobbet som vanligt imorses. På lunchen firade vi farfar som fyller år idag, grattis till honom, med en utsökt lunch på Hotell Billingen. En sak jag fastnade för för var deras oerhört snygga flaskor dom hade vattnet i, kändes dock inte lägligt att ta en bild, så ni får helt enkelt fantisera om hur dom såg ut. Såna MÅSTE jag ha i min lägenhet sen när jag flyttar! 

Nu kommer jag till dagens höjdpunkt. Står vid busshållsplatsen och väntar på bussen, en bit bort står en stor grupp människor som skriker och är allmänt störiga. Men när dom sedan går på bussen märker jag, till min stora förtjusning, att dom är italienare! Höll på att dö lite, och det blev ju inte värre av att den troligtvis snyggaste killen jag sett i hela mitt liv sätter sig brevid mig, men dum som jag är, och ångrar det nu såhär i efterhand, började jag inte prata med honom.. Kunde ju dratt några fraser såsom "ciao bella" " pizza pasta mucho godo" eller något i den stilen. Kanske var bra att jag lät bli nu när jag tänker efter, men nej ändå inte..Övervägde även att smygfota honom, men kom på att det skulle blivit oerhört pinsamt om någon såg!

Dagens outfit: Sooooft



Inte jättepigg klockan halv 9 påväg till jobbet



Om du tänker dig denna hunken, fast 1000 gånger snyggare, det var min italiano..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0