Oh happy day

Haft en ruggit bra dag på Liseberg, spenderades mestadels med Louise eftersom dom andra va lite fega och inte ville åka alla roliga saker.. Dagens höjdpunkt var defenitivt Atmosfear, huuur rolig som helst! Synd att det var så lång kö på den bara, annars hade det definitivt blivit fler än två åk på den! Annars kan dagen sammanfattas som mycket onormal med många skratt, som alltid med min älskade familj!

Här kommer lite bilder från dagen också, know u love it!




På tåget till Göteborg



Fikatime!



Okej, jag vet att jag ser helt skev ut på denna bilden, men vara bara tvungen att lägga upp den eftersom jag ser fett brun ut;)





Louise lite skraj innan Atmosfear..



Och en standardpose på det!

Kommentarer
Postat av: louise

varför är jag så snygg

2011-07-28 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0