Schlagerfest!

Kom fram till moster runt 12, hängde lite med kusinerna innan dom var tvugna att åka till sin barnvakt. Sen blev det någon timme med att lata sig i solen på altanen innan vi började göra iordning oss, vilket skulle ta några timmar med tanke på hur otroligt snygga vi skulle bli! När vi var klara började vi vandra mot festlokalen, som tyvärr låg en bit bort och mitt i centrum.. Alla vi mötte kollade lite konstigt på oss, dont know why... Hade i alla fall en grymt rolig kväll! Får inte heller glömma att nämna min utmärkta insats som lagledare för mitt bord, kammade in full pott på vårt lilla uppträdande, good job!



Underbart skönt!



DJ Tessie bjöd på bra musik!



Sweet...



Inget konstigt alls..



Fick endel kommentarer om mina "korta" ögonfransar, haha



De nyblivna 40-åringarna!



Här vare disco!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0