Ledig dag

Var som sagt ledig idag för att åka till Göteborg med Matilda. Vet inte vad som hände, men blev helt plötsligt sugen på att köpa skor, just detta händer väl ganska ofta, men aldrig har jag varit SÅ sugen på att köpa skor.. När jag köpte mitt tredje par sa han i butiken något sånt här "Oj, tredje paret på en dag, kan säga att där slår du mitt rekord. Och jag jobbar ändå i en skobutik..." Där kände jag att det blev lite pinsamt, men inte slutade jag för det, nej nej, ett par till fick det bli! Så nu är jag lycklig med mina fyra par nya skor! 



Drack molnig juice, när det var soligt ute!



Shopping is my passion?



Tog självklart en Mc Bengt på hemvägen!



Glad tjej, jo mycket..;)



Kommentarer
Postat av: MATILDA WTF

hahaha sko-tjejen så att säga! Snygg bild förövrigt, ser otroligt ehh.. glad ut ;)

2011-08-31 @ 22:25:44
URL: http://mwillbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0