Trött tjej!

Vaknade upp allderles för tidigt imorses hemma hos Matilda och Alex av att 5 olika alarm ringde från klockan 7 till 8 ungefär! Blev att ta sig upp ur soffan och ta på sig kläder för att börja leka flyttgubbe. En pigg Alexander, en pigg Alexanders pappa, en ganska trött Therese och en redigt bakis och trött Matilda var teamet! När lastbilen var fullastad åkte jag och Matilda och hämtade upp Nitten som även han var riktigt bakis, haha så det blev en sväng till McDonalds för att köpa några cheese och lite att dricka, välbehövligt!

Väl framme i Skövde (började i Falköping, så ni hänger med i svängarna), anslöt även Sara till teamet, efter det åkte vi tillbaka för att lasta lastbilen på nytt. Då värvade vi Erik och Eric till teamet också, det började ordna upp sig så att säga! Lastbilen blev full ännu en gång och när vi kom till Skövde andra gången hade ännu fler anslutit till teamet, som mest var vi väl 15 stycken räknade jag det till (inklusive 4 barn dårå) bra jobbat!

Resultatet av allt detta spring i trappor och bärande av lådor, möbler och säckar kommer helt klart vara träningsvärk imorgon om jag känner mig själv rätt.. Men det är det värt, ska ju inte flytta igen förrens nästa vecka så jag hinner ju vila upp mig lite! 

Nu är det sängen som gäller för att ta igen dom timmarna sömn jag missade inatt, kommer somna direkt, skönt! Godnatt alla snygga!:D



Just nu; ovanligt glad, trött och osminkad Therese
(haha, så fult är det egentligen att man lägger till 'osminkad' men
man vill ju inte att folk ska tro att man ser ut sådär
egentligen.. Fast det är ju just det man gör..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0