Systers-mys!

Idag har jag och Louise haft en riktig syster-dag! Mötte upp henne på stan för lite shopping, hon köpte en übersnygg skinnjacka, fast ah min är ju snyggare men det kunde man ju räkna ut.. Och jag fick med mig en riktigt snygg vit stickad tröja i modellen kortare än den jag redan har, perfekt till sommaren!

Sen blev det en fika på Rådhuset, hennes privata plånbok (jag) fick bjuda som vanligt.. Ne men det gör jag så gäärna, riktigt mysigt var det också! Hem och spelade in sjuka videos på vägen, och sedan även sjuuukt roliga bilder, kommer kanske upp här någon gång om Louise tillåter..

Här kommer lite bilder från dagen:



Moi!



Sweet sisters!



Inte bara mysigt, GOTT också



Älskade syster ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0