Ny vecka!

Måndag idag då, inte mkt mer att säga om det. Men på något knäppt sätt gillar jag måndagar ändå, då har man något att se fram emot igen liksom! Fast dedär med att gå upp tidigt kommer aldrig att gillas, min säng är ju såå skön! Idag har det varit jobb på schemat. Dock skulle man hemskt gärna bara varit ute i värmen, och då menar jag verkligen värme, kändes nästan som sommar, I LIKE! När jag kom hem gick jag ut och satte mig på altanen, älskar verkligen solen, man blir så himlans glad av den! Mycket mer har väl inte hänt idag, shit vilken no-lifer jag är på veckorna eller, det får det bli ändring på!



Morgonlooken (Alltid tagen på en busshållsplast, jag vet)




Sådär snygg va jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0