Ledsen, Glad

Jag hatar att klippa mig! Eller dom 10 minuterna man får håret tvättat och hårbotten masserad älskar jag, men resten får mig att få ångest! När jag ser att frisören klipper flera cm av mitt älskade hår, det känns som att hon klipper i mitt hjärta..(riktigt så illa är det kanske inte men näst intill) och när man sitter där och säger att det blev jättebra och jaa guud vad fresht det ser ut, jag vill bara gråta, men visst ser det fresht ut, DOCK ÄR DET SKITKORT FÖR SJUTTON!! Som tur är klipper jag mig inte så ofta och efter en vecka har håret växt till sig lite, eller ah man har vant sig. 

Dock blev det hela 1000 gånger bättre när jag kom hem och fick se min deklaration! Trodde jag skulle få betala tillbaka massor, men icke sa nicke, istället får jag tillbaks massor, yeeeeey!


Såhär ledsen/arg/sur? blir jag när jag tänker på mitt hår



Men såhär glad blev jag när jag såg min deklaration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0