Here comes the sun

That's true! Soligt som sjöen ute idag! Det är såna här dagar man verkligen vill gå i skolan igen och ha påsklov! Så ja egentligen är det kanske inte skolan jag saknar, utan bara loven, mjaa så är det nog..

Fick mig dock lite sol på lunchen, och när jag kom hem gick jag ut på altanen och gosade ner mig på en madrass i solen. Så jag fick min bit av kakan jag med så att säga! Annars då, ja ne inte så jättemycket mer att säga om dagen faktiskt, för det är ungefär detta jag har gjort. Funderar på att dra mig in mot city för promenera runt lite, ja så får det bli, eller nej förresten det verkar för jobbigt.. Menee smell ya'll later!



Fin gräsmatta, yes indeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0