Hemska minnen..



Den härliga cirkusen kommer snart hit igen, det är ju kul, säger inget om det. Men har oerhört hemska minnen från förra året, då jag trodde jag skulle bli kidnappad av just denna cirkusens minibuss.. Nu ska ni få höra!

Det var en vacker vårdag och jag stod och väntade på Sanna och Sofia på Thai House parkering. (Ovanligt att man måste vänta på dom förövrigt..) Parkeringen var helt tom och så kommer en cirkusbuss inkörandes på parkeringen och ställer sig precis brevid mig! Jag blev skitskraj och försökte leka lite cool, han gick ut ur bilen och glodda som sjöen, men som tuur var skulle han bara sätta upp en skylt, inte kidnappa mig puuuh! Okej, det var inte så dramatiskt, men jag blir fortfarande påminnd så fort jag ser en sån skylt..Haha

För övrigt så blev den kvällen sjukt bra, vi åkte till Mariestad(?!) för att kolla på bio och äte lite mat. Resan började ju som sagt lite knackigt, men det blev lite värre också faktist. Sofias bil började låta lite konstigt så vi var tvugna att stanna på vägen för att ringa ett lugnande samtal till hennes pappa. När vi sedan skulle parkera var tydligen handbromsen trasig också, så vi passade på att ställa oss precis vid vattnet, får att få lite extra spänning.. Sedan skulle vi leta efter en restaurang, och vi kan nu säga att det inte finns såå många restauranger i Mariestad! (Jag är dock inte förvånad) Men tillslut hittade vi en mysig grekisk, som låg i en källare och vi var dom enda som åt där, men maten var god och alla tre lever än.. Sedan var det ju bion.. Man kom in, dom hade en kassa, lite godis och popcorn hade dom med, och två salonger, urmysigt! Kändes som man var på 50-talet! 
Det är såna där kvällar jag älskar, oplanerade, i en ny stad, och med två finfina tjejer!



Söta tjejer på ett plan till London 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0