Helgen!

Jaha, jag lovade att det skulle bli bättre uppdatering denna helgen, och hur gick det då?! Jag är ledsen att jag misslyckades TOTALT!! Aja, det kommer nog någon gång.. Men NU ska ni få höra om min helg istället!

I fredags åkte jag som en räddande superman till Matilda som satt bland massor med FIFA-spelande grabbar! Hade en ytterst trevlig kväll, som alltid med min fina vän! (Och FIFA grabbsen)

Lördagen bjöd på mycket häng med Louise, promenad i det fina vädret och lite (massa) onormala aktiviteter som vanligt! Sedan på kvällen var det dags att fira dom bästa tvillingarna som fyllt hela 20 år! Hade en riktigt bra kväll på Rådhuset med mycket trevligt folk! Drog mig vidare till Bogrens för att träffa Matilda, helt okej där också fast det var definitivt ingen av dom bättre utgångarna man haft men men:) Dock är det alltid lika kul att träffa folk man inte sett på fett länge!!

Söndagen bjöd på sovmorgon och eftersom det va ruggigt bra väder även då så blev det till att åka upp till Simsjön och hänga där endel med goa grabbar!:)

Kan sammanfatta detta som en SJUKT bra helg, såna här helger vill jag alltid ha, bra från början till slut!
Här kommer lite pics från den med:)



Matchande systrar påväg ut på promenad!



Urskönt väder



Jag, Olivia och Johan på Rådhuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0