Flytt!

Ursäktar för riktigt usel uppdatering dom senaste dagarna, men har haft fullt uppmed att flytta! Fick nycklarna igår och då var det bara att börja köra hit alla möbler och bära upp till tredje våningen utan hiss, hej träningsvärk trodde jag, men än så länge har jag klarat mig utan, nu kommer den säkert ikväll bara för att jag skriver såhär nu..

Första natten i lägenheten gick braa, hade ju min finis hos mig så annat kunde det ju inte bli:) Idag har jag varit hemma och hämtat lite gardiner och annat smått och gott som jag kände för att pyssla med idag, så snart kommer det nog se riktigt hemtrevligt ut till och med! Det var nog det, och nu ser jag att solen vågat sig fram igen också, så nu måste jag nog rusa ut på ballisen och sola lite!

Har inte tänkt på att ta några bilder heller, så ni får tyvärr stå ut med ännu ett tråkigt bildlöst inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0