Cozy Saturday

Min lördag var en riktigt bra lördag, märks att det börjar bli sommar och allt man gör blir kul! Åkte in till Matilda och Alex och hjälpte dom att packa upp lite grejer i nya lägenheten, jag börjar kunna deras saker nu känner jag;) Det blir så himla fint i deras nya hem, men snart kommer mitt nya hem bli minst lika fint, mindre än en vecka kvar nu!!

När vi hade plockat upp det mesta var vi rätt hungriga så vi tog oss en sväng till Willys för att köpa lite baugetter, smarriga röror, vindruvor och gott att dricka. Sedan satte vi oss på en filt i kyrkparken och picknickade lite, riktiga London-feelings fick jag då!

Efter det åkte jag hem och de tre mästerkockarna Sandra, Louise och jag började laga påskmat, hur det gick är en annan femma men det mesta blev ätbart åtminstone. Fick även bra sällskap senare på kvällen, I like:)



Alexander och Matilda:)



Gottigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0